steve_jobs_55_11

Steve Jobs 1955-2011

Hvis du vil dele dine tanker, minder eller din kondolence, kan du emaile på rememberingsteve@apple.com

Kort før kl. 03.00 indløb den forfærdelige nyhed
at Steve Jobs var afgået ved døden.

Jobs familie siger, at han døde i fred.
- Steve sov stille ind i dag omgivet af sin familie, skriver familien i en meddelelse. I sit offentlige liv var kendt som en visionær person, i sit private liv skattede han sin familie.

Udover konen Laurene efterlader Jobs tre børn. Han har også en datter (Lisa Brennan Jobs) med en kvinde, som han gik ud med, inden han blev gift.

- Vi er taknemmelige over de mange mennesker, der har delt deres ønsker og bønner i løbet af det sidste år af Steves sygdomsforløb. En hjemmeside vil blive stillet til rådighed for dem, der ønsker at dele en hyldest eller et minde, skriver familien.

Bill Gates udsendte flg. pressemeddelelse:
“I’m truly saddened to learn of Steve Jobs’ death. Melinda and I extend our sincere condolences to his family and friends, and to everyone Steve has touched through his work. Steve and I first met nearly 30 years ago, and have been colleagues, competitors and friends over the course of more than half our lives. The world rarely sees someone who has had the profound impact Steve has had, the effects of which will be felt for many generations to come. For those of us lucky enough to get to work with him, it’s been an insanely great honor. I will miss Steve immensely

Jeg kunne skrive vidt og bredt om hvad Jobs har betydet for mig i mit erhverv som grafiker og personligt i mit liv, men det vælger jeg lige i første omgang at holde for mig selv.

Hermed en række links til de nyheds-sites som har omtalt den sørgelige begivenhed.

TV2Nord – Jyllandsposten – EkstrabladetBT – OSX Daily – iDownloadBlog

2 comments on “Steve Jobs 1955-2011

  1. Jeg er fuld af beundring over hvad Steve Jobs har skabt.
    Jeg er fuld af beundring over Steve Jobs …

    Verden er blevet fattigere uden Steve Jobs …

    Kim Bruhn

Der er lukket for kommentarer.