Den store flyttedag

Med de seneste mærkelige tiltag osv. på facebook (og min manglende interesse for Twitter til andet end at blive påmindet om mine cnet-podcasts) bestemte jeg mig til at oprette en blog som et alternativ…

Seriøst – jeg kan snart ikke finde ud af de indstillinger på det site mere, så nu må vi ser hvad det bliver til med at blogge istedet. Ligesom facebook, har jeg mit WordPress program med mig overalt på min iPhone, så nu håber jeg da at jeg får skrevet lidt om hvad der sker her på matriklen og i resten af mit liv…

Det ville være fedt hvis de besøgende her på siden ville kommenterede dette og hint, og jeg skal nok komme med nogle bevingede “HowTo’s” fra tid til anden, som kan lette læsernes hverdag i deres (forhåbentligt kommende eller nuværende) “switcher”-verden…

Den store flyttedag