Jailbreak din iPhone 3Gs

Dette jailbreak og unlock virker med baseband 5.11.07, så vil du bruge dette kræver det du først opdaterer til 3.1.2 i iTunes. Dette er du formentlig blevet advaret imod andre steder, men da unlocket virker på 5.11.07 er dette måden at gøre det på.
Hvis du stadig har 3.0 eller har opdateret uden om iTunes til 3.1.2 med pwnageTool kan du stadig unlocke med ultrasn0w.

Download blackra1n fra http://www.blackra1n.com. Udpak .zip filen ved at dobbeltklikke på den

media_12572693110461.png

Dobbeltklik på ikonet for at starte

media_12572693630341.png

Tilslut din iPhone og klik på “make it ra1n”

media_12572694416891.png

Programmet sætter iphone i revocerymode og jailbreaker

media_12572695088551.png

En pop-up fortæller du skal vente på reboot.

geo1.png

og din iPhone skifter billede til Geohut

media_12572695734041.png

og selve programmet fortæller du skal vente på telefonen rebooter.

iPhone_blakrain_11.png

Når telefonen er startet igen finder du blackra1n ikonet og starter programmet.
Telefonen skal være på et trådløst netværk for at hente blacksn0w.

media_12572707409351.png

Programmet åbner op og henter mulighederne

media_12572708151751.png

Klik på “sn0w” og derefter “install”

media_12572708520961.png

Programmet henter og udpakker unlocket

media_12572708885551.png

Og fortæller når du er færdig. CommCenteret bliver genstartet så du skal bare nyde din unlockede iPhone

media_12572713110911.png

Tillykke. Du er unlocket på en 3GS 3.1.2 med baseband 5.11.07

Jailbreak din iPhone 3Gs

17 thoughts on “Jailbreak din iPhone 3Gs

  1. Nikolaj Holm Jensen siger:

    Hey jeg har lige jailbreaket og unlocked min Iphone 3gs med denne guide. Det virkede, som det skulle uden problemer indtil videre:)

    Nu vil jeg nyde, at smide et australsk sim-kort i mobilen når jeg skal rejse rundt dernede. tak for det.

    mvh. Nikolaj

  2. Bastian siger:

    Hva hvis ens iPhone er helt ny og er en 3.1.2 05.11.07 hva får man så ud af at jailbreak. Er helt nu på området og kendte ikke ordet og vidste slet ikke man kunne det før idag

    1. Hej Bastian og velkommen til…

      Ved at Jailbreake din telefon, kan du selv vælge hvilke programmer du vil lægge på den – du får nærmest uendelige muligheder, hvorimod du pt. er låst fast på hvad Apple tilbyder dig.
      Hvis du starter i det små, som man gør når man er ny på området, så start med at jailbreake den med eks. blackra1n – hvis den er efter uge 40, er det dog sådan at du har en anden boot-rom, og du derfor kun kan lave tethered boot – det kan være lidt øv i situationer.
      However… når du så har jailbroken din iPhone, kan du så lægge en masse ekstra programmer ind på den, og du kan lægge “crackede” programmer ind også, så du slipper for betaling af dem i AppStore – det er dog ikke noget jeg direkte anbefaler – siger blot at det er muligt 🙂

      held og lykke med projektet.

    1. Hej igen…

      Jamen, uha – den er rigtigt svær, for der er bare ALLE muligheder – faktisk er der vist ikke noget jeg kan komme i tanker om der ikke kan lade sig gøre.

      /Claus

  3. Bastian siger:

    Der er allerede et kan
    forhandleren se at den er jailbroken hvis man sletter programmet inden den f.eks skal repareres

    1. Du nulstiller /gendanner den blot igenne iTunes inden du afleverer den, så er den helt clean igen, og så afleverer du den bare 🙂

      Du kan også slette alt indhold på telefonen direkte på telefonen under “Nulstil” under generelt som du finder under indstillingerne… så skal du ikke have fat i Itunes først 🙂

  4. Bastian siger:

    Cool tak for hjælpen men selvfølgelig ville jeg ikke lave et jailbreak da det nu er ulovligt ;D

    1. Ulovligt???? Hvordan det? Det er ikke ulovligt at jailbreake sin telefon.

      Hvor i alverden har du det fra?

      Med venlig hilsen

      Claus Frandsen Apple Supporter

      Sendt fra min Apple iPhone

  5. Casper siger:

    Hej.

    Jeg prøvede dette, og min iphone gik helt amok. Jeg blev nødt til at gendanne den og har nu mistet alt. Hvorfor det?

  6. andreas siger:

    Hej god beskrivelse du har lavet og det virker godt:D
    JEg har bare lige et spørgsmål? Kan man godt hente java så man kan gå på netbank?

    1. Hej Andreas og tak for feedback.

      Se… Den er lidt svær at svare på, for det kommer an på hvilken netbank du bruger, om den er forberedt til mac, om den godtager din version af Java osv osv.

      Har selv Danske Bank, og ja… De gør hvad de er bedst til: Nemlig at fucke dit liv op.
      Aldrig har jeg… Nåh jo, det har jeg, for Telenor findes også… Set en virksomhed/bank som er SÅ komplet inkompetente når det kommer til servicering af deres kunder.

      Så godtager den ikke lige pt din Java, så er din browser for ny?!? (NEJ!!!! MIN BROWSER ER ALDRIG FOR NY OG MIN JAVA ER ALDRIG FOR OPDATERET. DET ER JERES GAMLE L*** DER BARE SKAL VIRKE. NU OG ALTID!)
      Den samme melding kan man så lige give til Telenor.

      /Claus

  7. andreas siger:

    Hej igen min iphone fucker nu, og har gendannet den, men der er bare en ledning og en cd på skærmen hvor der står itunes. hvad skal jeg gøre?

Der er lukket for kommentarer.