Support på 3. (4.) dagen…

Idag var så sidste dag på support’en… eller… det blev det så ikke lige til, da en kalphat af format hos slutbrugerne havde lavet mega-meget ballade i den, ved at sende en mail rundt som byttede om på visse begreber som SIM-lås, Operatør-lås ogjegskalkraftsparkmegive dig…

Så dagen idag er gået med at RINGE OP til ca. 80 slutbrugere, som nærmest var i panik, og blevet fuldstændigt rædselsslagne ved tanken om at skulle eje en iPhone… jeg må sige, at jeg har rigtigt godt og grundigt ondt af dem… at noget udefrakommende kan slå dem sådan helt ud af kurs, at de knapt tør røre denne super-fede gadget.

Igen:
Disse mennesker har simpelthen været de sødeste, mest tålmodige og glade personer jeg længe har talt med, og de er bare SÅ glade for deres telefon, og de ved slet ikke hvor meget de skal rose en, når man har afhjulpet deres problemer… det er godt nok lækkert… se… der kan Telenor så lige se hvad de gik glip af… tag den!

Min største nedtur i hele denne missere er, at det ganske enkelt ikke er fysisk muligt at få rettet henvendelse til dem alle personligt, nu da julen står for døren, så en del af dem, har jeg kørt mail-support på, og håber så det er nok til at hjælpe dem hen over juleaften – så føler de sig i hvert tilfælde ikke overset, og bange for at de er lagt i stikken…
“Have no Fear – Frandsen is Here!”

Een ting er helt sikkert – dette er ikke den slags opgave jeg ville sige nej til i fremtiden. Det er jo en SUPER opgave.
Du føler virkeligt at du får hjulpet nogle mennesker godt ind i Apple/Mac-verdenen, og så længe du kan få dem ud af røret, løst, og ingen føler sig overset, jaget igennem en support der “bare skal nå noget!”, så er det en af de største tilfredsstillelser man kan opleve… at sidde i 11 timer og KUN tale om en af sine største interesser… det er da helt TOP NICE!

Såh… vi kø’r på igen fra den 25., så har panikken nok lagt sig, og berøringsangsten på passende afstand.

Imorgen står den på jul med børnene, og jeg glæder mig som et lille barn til de skal pakke gaver op… Kan desværre ikke afsløre endnu her på siden hvad de får, da jeg ved at de nogle gange læser med i mine indlæg, men nogle kan nok gætte hvad vi taler om, som de ULTIMATIVE score-gaver overfor sine børn i denne tid.

Med disse ord, vil jeg holde jule-blogger-pause indtil den 25. og ønske alle en glædelig jul, så læses vi ved igen når julemaden er faldet til ro, vi alle har slået mave og rødvinsrusen er sovet ud.

Merry X-Maz

Claus

Support på 3. (4.) dagen…

2 thoughts on “Support på 3. (4.) dagen…

  1. Hej,

    jeg har problemer med at få youtube til at køre via WIFI. Hvis jeg gøre som beskrevet, så kan den ikke finde cydia.iphoneil.net. I et af billederne på siden står der cydia.iphoneil.com, så det prøvede jeg også men der kommer en fejl. “subprocess bzip2 returned an error code (2)”.

    Har du mulighed at give vejledning til , hvorledes jeg kommer igennem.

    (Kommer fra Nykredit)

    Og tak for din hjælp den anden dag 🙂

  2. Claus Frandsen siger:

    Hej Kristian.

    Jeg kigger lige på det asap. En anden af dine kolleger havde også problemer, men med en anden fejlkode….

    Det skal vi have fixet 🙂

Der er lukket for kommentarer.