Natten derpå…

Så er det blevet 25. dec, og jeg er lige væltet ind ad døren efter 2 dage i julens tegn.

Nu er det go’nat-tid, og så er jeg spændt på hvor mange der ringer mellem kl. 12 og 18 for at få fjernet deres 4 -cifrede personlige kode – ha ha …

Jeg har en smule ondt af dem, må jeg indrømme, da størstedelen af dem allerede havde fået deres telefon online da de fik mailen i tirsdags, og nu er endnu mere rundforvirrende og berøringsangste overfor deres telefon. Utroligt hvad en mail kan gøre, når man ikke har styr på sine begreber og blot i al hast – uden at trække vejret dybt og lige tænke efter 2 gange – sender en mail ud til 500 medarbejdere og beder dem om noget som nærmest er fysisk umuligt.

Men… der er intet andet for, end at tage det sure med det søde, og så få fortalt de her flinke mennesker, at det ikke er dem der gør noget forkert, og at de har været ofre for noget der kunne minde om en grovkornet spøg.

De 2* juleaften her gik strygende…. ungerne blev totalt målløse over deres ene gave – en iPod Touch til dem hver… så er der lidt at lege med, og så er de også fuldgyldige medlemmer af “Apple-familien”, og desuden stod der både igår og idag en sand gaveregne ned over dem, så… de kommer til at få fyldt juleferien ud med aktivitet.

Nå… dette var blot lige en kort update fra de sidste to dage – nu vil jeg smutte i seng og lade op til hardcore support af disse (uheldige) nye iPhone ejere…

Natten derpå…