Den bedste julegave…

Selvom man er Mac-nørd findes der jo andre ting i verden… eller… jo jo, det gør der da.

Af mine børn (“Øglerne”) fik jeg simpelthen årets bedste julegave: Bubber og B.S.’ Samlede Eventyr…

Da jeg jo intet TV signal har, og derfor ikke muligheden for at se eks. TV2, har jeg ikke fulgt denne række af programmer. Nu er jeg så gået igang med de mange timers video, og det er lang tid siden jeg har moret mig så meget. Bare de holdninger som Bubber har til nogle ting, de er helt ude i hegnet, og så B.S.’ til tider manglede forståelse når Bubber siger at han er bange for noget, det er helt igennem morsomt…

Her er beskrivelsen fra DVD-box’en:
“Det er absolut ikke ture for tøsedrenge, som BS har haft Bubber med på. Udfordringerne har været utallige, og Bubber er flere gange blevet stillet overfor oplevelser, der har været grænseoverskridende. Fra Afrikas savanne over Canadas benhårde ødemark og fra det danske forsvar til Rangerskolen i USA, har BS og Bubber gennemlevet alskens strabadser. Deres rejser har budt på utrolige naturoplevelser, store øjeblikke med livsfilosofi ske betragtninger og ikke mindst masser af action. “

Den kommer med mine varmeste anbefalinger, og for dem der sikkert allerede har fulgt med på TV, kan jeg kun sige, at den MÅ være et gensyn værd.

Du kan finde den mange steder online – eks. hos MovieZoo.dk til 179,-

Den bedste julegave…