Ny YouTube fix…

Kilde: iPhoneHeat.com – Oversættelse: Claus Frandsen

Det er altid SUPER når mine brugere vender tilbage med info, før jeg selv når at finde den.

Denne “FIX” er indsendt af Allan Mark Mikaelsen som også er ny iPhone-bruger, og som har fået sin YouTube online igen med denne guide.  Mikael oplyser at WiFi nu også kan genstartes uden man behøver at genstarte sin iPhone.


Mange iPhone brugere har oplevet problemer med YouTube, GPS og WiFi efter de har brugt blackra1n til at Jailbreake deres telefoner.

Nedenfor finder du en guide til hvordan du løser disse problemer, og denne guide erstatter den jeg tidligere bragt, da Push Fix’et pludseligt forsvandt fra Cydia efter jeg offentliggjorde den sidste guide. Nu er Push Fix tilbage i Cydia, men denne gang hedder den “Push Fix & YouTube”. Ved at installere denne opdatering, slipper du af med de problemer YouTube, GPs’en og WiFi har givet dig efter jailbreak af 3.1.2 softwaren.
Følg trinene nedenfor for at installere Push Fix’et:
  • Åbn Cydia
  • Gå til Manage-knappen
  • Tryk på Sources-knappen
  • Tryk på Edit-knappet i øverste højre hjørne.

baclsn0w-unlock-wifi-youtube-gps-fix-5baclsn0w-unlock-wifi-youtube-gps-fix-6

  • derefter trykker du på Add-knappen i øverste venstre hjørne.
  • skriv flg. URL som APT kilde/source: http://fishbone.ge (selvom der står noget andet på billedet nedenfor)
  • tryk på Add Source-knappen

baclsn0w-unlock-wifi-youtube-gps-fix-7baclsn0w-unlock-wifi-youtube-gps-fix-8

  • Når du kommer til “DONE”, tryk på den store “Return to Cydia”-knap
  • og derefter “Done”-knappen i øverste hjørne.

baclsn0w-unlock-wifi-youtube-gps-fix-9baclsn0w-unlock-wifi-youtube-gps-fix-10

  • Gå nu til “Search” og søg efter Push Notification Fix”, og
  • vælg den fra søgeresultaterne og tryk på “Install”-knappen

fix-wifi-youtube-app-problem-1fix-wifi-youtube-app-problem-2

  • Tryk “Confirm” for at installere
  • Når du er færdig, tryk på den store blå “Reboot Device”

fix-wifi-youtube-app-problem-3baclsn0w-unlock-wifi-youtube-gps-fix-14

Når din iPhone er startet op igen, vil alle YouTube, GPS og WiFi-relaterede problemer som du havde før være væk, og snart har vi nok fået udryddet de sidste små hurtles der pt. er ved at jailbreake sin iPhone med 3.1.2. softwaren

Endnu en gang en stor TAK til Allan Mark Mikaelsen for hans “heads-up”!

Ny YouTube fix…

21 thoughts on “Ny YouTube fix…

      1. Det virkede fint med fishbone.ge – så nu kører youtube derudaf. Tak for hjælpen!
        Gad vide hvor suspekt det er, det der ligger på fishbone.ge (Georgien!)

        1. Ork, det skal du ikke tænke på 😉 det er flinke mennesker derovre, det kan jeg godt sige dig… de har fingeren på pulsen du… ha ha ha

          Nu må I passe godt på hinanden inde på firmaet, vi lukker og slukker supporten idag kl. 18.00…

  1. efter reboot genstarter min Iphone med billedet af usb-stikket der peger mod itunes, så er jeg vel ligevidt og skal jailbrake igen eller hvad?

    mvh
    Piet

    1. Hej Piet…

      Det vil den altid gøre så længe du holder power-knappen nede i 3 sek. og rebooter telefonen – så skal du lave en “tethered boot” (sammenkoblet opstart) igen via blackra1n-programmet – sådan er det med telefoner efter uge 40/41 – telefoner før uge 40 har ikke dette hick-up.
      Det er grundet Apples skift af BootROM, en chip-ting, i telefonen.

  2. ok hvordan rebooter jeg præcis min Iphone ved en tethered boot så jeg ikke mister al data?
    Jeg har lige rebbootet og nu er min Iphone jailbraket via blackra1n men ikke engang Cydia er på længere og youtube dur naturligvis ikke.

    1. Du skal bare sætte den til, køre blackra1n og lade blackra1n starte telefonen op… du skal bare IKKE gendanne… første punkt i vejledningen inde på jeres side, som jeg lige har nået at lave nyt design til, her inden vi forlader opgaven d.d. kl. 18.00

  3. Mark siger:

    hej claus ..

    Jeg har lige fået lavet det youtube-fix på min I-phone, hvor jeg før havde installeret snow, så mit sim-kort kunne blive kompatibelt med I-phonen. Men så opstår det problem igen at efter installationen slukker den jo I-phonen ned og efter det står der at mit sim-kort ikke er kompatibelt med telefonen igen…
    HJÆLP !!!
    Altså det den siger er at SIM-kortet ikke er understøttet, men det sjove er at det er den -.- Og den skal bruge et sim-kort for at kunne åbne igen??

    Hilsen Mark

  4. Bo Malmroes siger:

    Hej

    Jeg har fulgt fix for at komme på Youtube via Cydia og har også genstartet min Iphone, men under app. står Cydia nu med 1 opdatering klar. Når jeg går videre ind er der umiddelbart en advarsel omkring opgardering i.f.t. 3.1.2?

    Jeg kan sende dig en hardcopy om nødvendigt.

    1. Ja, kan du ikke lige prøve det? for så vidt vides kan det have 2 årsager:
      1. at du ikke har updated din Cydia til nyeste version og
      2. at den så er fra FØR der blev fundet et jailbreak til 3.1.2 og den så advarer dig – det er hvad jeg finder i de forskelige forums

      Claus

  5. Niklas siger:

    Hej,
    Jeg har samme problemer, der bliver nævnt her: wifi forbindelsen vil slet ikke køre. Jeg sidder herhjemme og forsøger forgæves at indtaste koden til det trådløse, men blir konstant fortalt, at der ikke kan oprettes forbindelse.
    Jeg forstår din step-by-step, men er det muligt at gøre, når man slet ingen wifi forbindelse har? Jeg mener, skal der ikke bruges wifi adgang for at downloade den “push fix”?
    Kan godt være, det bare er mig, der er helt tabt i iPhone-skoven, men ville være rart med lidt hjælp, da wifi gør en iPhone lidt sjovere…

    På forhånd tak for hjælpen!
    Niklas

    1. Hey Nicklas…

      Du har ikke et trådløst netværk der indeholder æ,ø eller å, vel? eller et password der gør, for så nægter telefonen konsekvent at finde det.

      1. Niklas siger:

        Nej, det er ikke tilfældet med hverken navnet på det trådløse netværk eller kodeordet.
        Jeg indsatte en vens simkort fra Telmore med dataplan, og der kunne jeg godt få forbindelse (det kører over 3G). Problemet for mig er, at jeg ikke kan tilslutte mig wifi hverken hos mig selv eller ude i byen, hvor jeg finder åbne netværk.
        Jeg har fulgt din step-by-step vha. min vens Telmore simkorts forbindelse, men det har desværre ikke hjulpet. Såfremt der er nogle gode råd/tips, så er jeg meget åben!
        Igen, tak

  6. Frede siger:

    Jeg har installeret det her fix for at par dage siden, og min youtube fungerer fint nu.
    Men jeg oplever altså noget mærkeligt med de push beskeder. Den irriterende skærm om at man skal connecte til itunes er væk, men det ser nu ud til at jeg modtager push beskeder fra en anden iphone bruger.
    Det gør sig kun gældende på facebook, sikkert fordi denne anden og jeg kun har facebook til fælles. Derudover bruger jeg IM+ hvor der til gengæld slet ikke opstår nogen push beskeder.
    Nogen gode ideer til et fix der fungerer?

    1. Say What?

      1. Hvilken irriterende “connect to iTunes”-skærm?
      2. push-beskederne skulle da meget gerne stemme overens med din iPhone – ha ha – kunne være lidt cool hvis man fik en eller anden chick’s 😀

      Jeg bruger selv IM+, men har du husket at slå push til deri, og bede den være online i eks. 3 dage? det er min sat op til.

      /Claus

    2. Benjamin siger:

      Jeg lider af samme problem med at jeg får andres push beskeder fra facebook.. det er sgu lidt irreterende så har bare deaktiveret det, men kunne da være rart hvis det kan fixes.

      Har prøvet at slette facebook og genstarte telefonen og det hjælper ikke.

Der er lukket for kommentarer.