Sidste support-dag overstået…

Ja, ok… blev ikke lige helt færdig til kl. 18.00.dut, men det havde jeg alligevel på fornemmelsen allerede igår.
Den sidste mail på supporten blev besvaret kl. 20.12, og derefter skulle der laves status på opgaven, afleveres tal osv. så det blev alligevel lidt halvsent inden jeg var færdig.
Men… nu er opgaven bragt til ende, og så vidt vides er alle blevet afhjulpet og der har faktisk ingen sure miner været idag heller, så det har jo bare været super.

Dette har været en genial opgave, da jeg har haft muligheden for at køre 100% igennem og gøre alle de nye iPhone-ejere glade… de har ikke sagt det modsatte i hvert tilfælde.

Nu skal der lige kigges ind på noget nyt software som jeg er ved at indkøbe, og så kan det være der kommer mere af samme skuffe, og vi måske kommer over “tethered boot”-bøvsen… det kan man jo håbe på for dem der har en iPhone efter uge 40/41…

Kan udmærket fordi deres undren og lidt “øv-holdning”, men, som jeg har fortalt dem ærligt og redeligt: “Det er desværre enten eller” i denne situation… men jeg regner med at finde en løsning til dem – måske vender den nye software leverandør retur, og fortæller at han har svaret på mine bønner, når får vi se… Det ville jo være dejligt for de her mennesker, hvis de slap for at lave “tethered boot”, og kan jeg hjælpe til med at de slipper for det, så bliver jeg sikkert inkluderet i deres aftenbøn igen…

Desværre kan man ikke altid få alting her i verden – men man kan sgu’ da forsøge… kan man ikke?
Jeg skal i hvert tilfælde nok bringe videre her, hvis jeg finder en løsning – det kan jo være at den så også kan komme DIG til gode, ikk?

Prisen for den permenente løsning er jo næsten sin vægt værd i guld, så….

Sidste support-dag overstået…