Tip: Podcasts

Der er et par stykker der har e-mailet og spurgt til alt det her med CNET-TV og hvad det er osv.
C-net, som det egentligt hed i tidernes morgen, er en genial site, hvor du kan finde nyheder, anmeldelser, finde tilbud og en hel masse andet. download.com og shoppers.com er en del af cnet.
Cnet-tv er cnet’s live-web-tv station som huser et hav af programmer, og næsten alle er værd at se eller abonnere på.

Som de fleste nok har gættet, ser jeg en masse cnet-tv. Faktisk er det noget af det eneste tv jeg ser, da jeg jo heller ikke rigtigt har andre muligheder. Jeg ser et par enkelte danske programmer, eks. Rabatten og Kontakt, men ellers er det faktisk kun cnettv resten. Og tro mig, der er masser at se, og for alle interesser.

Cnet-TV finder du på cnettv.cnet.com og der kan du se tidligere programmer, eller du kan se live-tv når det sendes. Du finder en guide på siden til hvornår de forskellige ting sendes.

Jeg abonnerer på shows’ene fra iTuneMusicStore, men nogle af dem ser jeg også live når de sendes.

Nedenfor har jeg listet de shows jeg abonnerer på, og flere af dem er daglige shows.
Beskrivelse af dem, og hvad de omhandler kan du finde på iTMS hvis du søger på de enkelte navne, eller bare søg på “cnet” for at få en oversigt over alle cnet’s podcast.

  • The Apple Byte (HD)
  • BuzzOutLoud (SD)
  • Buzz Report (HD)
  • Car Tech (HD)
  • Car Tech Live (SD)
  • CNET Conversatons (HD)
  • CNET News (HD)
  • CNET’s Top 5 (HD)
  • The Green Show (HD)
  • Hacks (HD)
  • HowTo (HD)
  • Loaded (HD)
  • Mailbag (HD)
  • Prizefight (HD)
  • The Real Deal (SD)
  • Reporters Roundtable (Live eller mp3 podcast)
Tip: Podcasts