Support Top 10

Nogle gange hører man altså de mærkeligste ting på en support-linje, og nogle gange overvejer man om disse mennesker har førerbevis til en skoletaske?
Nogle af dem burde helt sikkert ikke have lov at gå frit rundt, endsige bevæge sig rundt på internettet…

Hermed en lille top 10 over de mærkeligste spørgsmål vi har fået ind på teknisk support via telefon og mail vedr. iPhones.

Pas på med at læse videre…
Specielt nummer 7, for det blev efterfulgt af: “Hvad ved jeg? Jeg handler med aktier til hverdag!” –  så hvis nogen undrer sig over den økonomiske krise i Danmark, så kan man måske finde svaret her også!

Vi starter fra bunden med nummer 10:

10: “Mine ikoner er pludseligt blevet kæmpestore, uden jeg har gjort noget! Hvad gør jeg?”

09: “Hvis nu jeg vil skifte udbyder, hvem har så det bedste abonnement?”

08: “Hvordan sætter jeg SIM-kort i min iPhone3Gs? Skal jeg tage batteriet ud?”

07: “Jeg har sat min telefon på lydløs på siden… hvorfor ringer den ikke når jeg får opkald?
Jeg har sat ringestyrken helt op på max!!!”

06: “Min telefon går ud ca. 1 gang hvert minut… hvorfor går den det?”

05: “Jeg har slået roaming fra for ikke at betale så meget, hvorfor mister jeg forbindelsen?”

04: “Hvor lang tid tager det at flytte fra “jeres selskab” til en anden udbyder?”

03: “Hvordan kan det være jeg ikke kan sende og modtage MMS? Jeg har sendt en sms til min udbyder for at få tilsendt indstillingerne!” (Var det ikke noget man gjorde i 2005 med sin Nokia???)

02: “Jeg har bestilt nyt SIM-kort, hvor når kommer det?”

… og så er der nummer 1, som kan få det til at undre en, at man nogensinde gik ind i support-branchen:

01: Min telefon beder om en personlig 4-cifret kode for at blive startet op, vil I være venlig pr. omgående at lukke min telefon op!!!”

Support Top 10