(Nordjyske) mænd spiller fallit…

Ugens weekendgriner

Jeg har igennem den seneste tid, hjulpet et par veninder med et lille projekt som involverer videooptagelser.
Jeg vil udelade hvad projektet handler om som sådan, for dette skal I nok opdage når det går helt i luften, men jeg kan fortælle at kvinder kan lære EN HEL DEL af det.

Se, nu er jeg jo nordjyde, og stolt af det.
At være nordjyde og jo ikke bare noget man bare får lov at være, det er et privilegium, men jeg hører tit veninder tale om de her “nordjyske mænd” som er ih og åh så kedelige, uopfindsomme og nogle endda så snothamrende dumme at de burde forbydes at gå frit rundt.

Mange nordjyske mænd har udviklet sig til den her sørgelige undskyldning af en mand, som på deres dating.dk-profil, ser ud som følger:

  • 1 stk AaB spillertrøje
  • 1 par solbriller af billig herkomst
  • 1 stk Carlsberg i hånden
  • Placeret foran 1 stk Weber-kuglegrill i haven (eller Fårup Sommerland)
  • Påmonteret et forklæde med “KYS KOKKEN” eller “GRILL MASTER”
  • 1 stk større eller mindre “Dunk/Kuffert” foran
  • 1 par “Thomas Mygind safari-shorts” a’la “Fangerne på Fortet”
  • 1 par falmede sorte Baghera-sportssokker (trukket HELT op)
  • 1 par trekking sandaler fra BILKA eller Tøj & Sko

Jeg har siddet med en veninde og testet hende via hendes profil på dating.dk, om hun kunne spotte hvilke profilbilleder tilhørte nordjyske mænd – og i 93% af tilfældene havde hun ret.

Nuvel… er det ikke bare en skrøne altsammen?

Se, det kunne det godt være, hvis ikke det var fordi der næsten var beviser for sagerne. I pigernes lille videoprojekt, blev forskellige mænd spurgt om 4 spørgsmål:

  1. Hvad er en god udstråling?
  2. Hvad tænder dig ved en pige?
  3. Hvilken type falder du for?
  4. Hvad skræmmer dig væk fra en pige?

… og svarene? Dem får du nedenfor.

Der er ingen problemer med at svare – slet ikke (end ikke i påvirket tilstand, som det kan ses) – men ville disse mænd (eller drenge som vi nok hellere må kalde dem) leve op til den kvindelige modpart de ønsker sig? Hvis det er denne type mænd nordjyske kvinder skal døje med, så kan jeg fandme godt forstå at de i al hast rejser mod sjælland i hobetal…

Drenge!!! VÅGN OP!!!!

Læg specielt mærke til besvarelserne til spørgsmål 4. Disse besvarelser kunne EN HEL DEL kvinder lære noget af… men ok, det er selvfølgeligt også bare mig 🙂

Se videoerne nedenfor.

1. “Hvad er en god udstråling?”

2. “Hvad tænder du på ved en pige?”

3. “Hvilken type pige falder du for?”

4. “Hvad skræmmer dig væk fra en pige?”

(Nordjyske) mænd spiller fallit…