Næsten en sorgens dag…

Som de fleste nok har opdaget, er jeg mega cnet-fan.

cnet har været en del af min hverdag mandag til fredag de sidste 2-3 år. Jeg ser live shows på cnet som andre ser TV2 Nyhederne og TV Avisen, og cnet er en stor kilde til den viden jeg har om det man i InterNetLand kalder “TechNews”.

De fleste nørderier, de fleste tips, de mest langt ude historier og fundamenterne til nogle af de vildeste “rants”, er kommet gennem cnet.

Det daglige show “BuzzOutLoud” (BOL) får nu ny co-host, da den nuværende, og et af de mest nørdede mennesker jeg har stiftet bekendtskab med: Tom Merritt (www.tommerritt.com) stopper hos cnet-tv og skifter til TWiT-TV, hvor han starter et nyt show med navnet TNT (TechNewToday). Toms plads overtages af Rafe Needleman, som Tom har kørt “The Real Deal” med igennem nogle år.

Jeg har dagligt været online med Tom ifbm. en eller anden chat eller MSN, e-mailet med ham omkring TechNews osv. Skønt han aldrig har kunnet læse denne blog, da den jo er på dansk, har Tom været en stor inspiration OG hjælp omkring mange tips, tricks og dybdegående ting på http://www.clausfrandsen.co.cc, og nu har han søgt nye udfordringer.

Tom vil ikke kun blive savnet på BOL af jeg selv, men også de andre tusinder af fas verden over, som dagligt ser cnet-LIVE og har deltaget i mange af live-chat-sessionerne under showet, og personligt ser jeg frem til hvad TNT har at byde på. Med Tom ved roret kan det kun blive: AWESOME!

Du kan se det sidste BOL-show med Tom (“The Host Roast”) ved at følge linket ovre til højre i rss-feedet, eller du kan finde det i iTunes music-store – det er episode 1228 – eller du kan abonnere på det ved at klikke her.

Showet er en samling af “Tom Moments” og alle de gode gamle værter er mødt op for at sige farvel. Os der ser cnet-tv kan kun nikke genkendende til navne som Molly Wood, Veronica Belmont, Brian Cooley, Brian Tong, Rafe Needleman, Jason Howell og selvfølgeligt… TOM MERRITT.

Håber at nogle af mine “blogfollowers” vil prøve Toms nye show af. Det vil blive sendt live på TWiT-TV og kan både ses online på sitet, men også live via iPhone-app’en.

TOM MERRITT – WE SALUTE YOU!

Næsten en sorgens dag…