Så blev det for meget (Bye bye facebook!)

Idag blev det så (endeligt) for meget. Efter det blev annonceret, at openbook tillader personer, som hverken er  dine venner på facebook, eller  brugere af facebook, at søge i dine statusoplysninger, blev det for meget.

Du kan læse den fulde artikel omkring openbook her

Læs om hvordan du kan nulstille dine privatlivsindstillinger her

Der må findes en måde, hvorpå facebook kan gøre det langt mere overskueligt for brugere at indstille sine privatlivsindstillinger således, at de kan vælge præcist hvem de vil dele hvilke oplysninger med, OG… som ikke er så fuld af fejl, at nærmest snart enhver programmør med den mindste smule snilde, kan omgå systemet og gøre alle dine indstillinger, oplysninger osv. tilgængelige for alle på hele internettet!

Se blot her hvor mange der pt. har ordet “iPhone” i deres statusopdatering på facebook

Jeg mener som sådan ikke rigtigt jeg har noget at skjule for omverdenen, men jeg vil ganske enkelt ikke længere finde mig i den mangel på privatliv som facebook ligger for dagen, og hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, må man jo bare smutte – og det har jeg så valgt at gøre.

Dette er kun det seneste i en lang række fejl og tiltag på facebook. Idag kom også en ny facebook-virus for dagen.

Hvis du modtager en besked på facebbok med titlen “Sexiest video ever” med et miniaturebillede af en kvinde på en kondicykel – ÅBN DEN IKKE!!! Det er en virus, selvom miniaturebilledet viser dig noget ganske andet!

Så blev det for meget (Bye bye facebook!)