iTunes Netradio

Forleden var der lige en der spurgte mig omkring netradioer, hvad jeg hørte og hvor og hvordan og hvorledes.

Lad det være sagt med det samme: Jeg hører generelt slet ikke radio, for jeg vil helst selv bestemme hvad jeg skal høre af musik, men det sker da, når jeg sidder og arbejder, og er løbet lidt tør for inspiration, at jeg tyr til nogle af de hundredevis af netradiostationer i iTunes.

Her er lige en Top 5 af de stationer jeg lytter til:

  1. 1.DanceFM – Todays Dance Hits
  2. Pure.FM Dance
  3. EuroDance – The Best Digitally Imported Newest and Best Eurodance Hits
  4. 12″ Retro with DJ Lex
  5. Club 80s with DJ Lex

…hvis du benytter dig af linksene ovenfor, hentes en playlist-fil (.pls) som du blot hiver ind i iTunes, så er du flyvende på iTunes Netradio.

iTunes Netradio