iPhone 4G på vej til mig…

Selvom ingen pt. 100% kender hverken prisen, designet eller funktionerne, har jeg idag fået meddelelse fra min udbyder idag om at:Du er hermed som den første skrevet op til en iPhone4G.”

Se… det er jo lækkert. Så skal jeg da ikke ind og stå i kø og vente…

Ganske simpelt var det, da jeg naturligvis ingen steder kunne se en decideret bestillingsiste eller andet… man ringer til sin udbyder og siger: “Hej, nu skal du høre. Jeg skal have sådan en iPhone4G/iPhoneHD eller hvad de nu har tænkt sig at kalde den. Er det muligt allerede NU at blive skrevet op til sådan en?”.

Svaret var, at ja, det var naturligvis muligt, og hvilken butik jeg ville foretrække at afhente min telefon i, når den kom til Danmark… sværere var det ikke.

Så nu kan jeg sove roligt i den overbevisning, at jeg blot skal tage stilling til farven, og om det skal være en 16, 32 eller måske en 64GB version, den dag jeg står i butikken (forudsat at de får alle versioner hjem samme dag).

iPhone 4G på vej til mig…