Hvis mobilselskaberne solgte hvidevarer!

TDC, Telenor og Telia er begyndt at sælge hårde hvidevarer!

Det er helt fantastisk. Det er nøjagtigt samme enestående tilbud, som de har på deres mobiltelefoner…

Jeg går lige nu og overvejer et introduktionstilbud på en TDC-vaskemaskine. Tænk engang – den koster kun en krone.
Jeg kan hos TDC vaske frit månedens første 10 dage. Derefter koster det så godtnok 48,- pr. vask og 69,- ved vask over 30 grader. Og jeg skal kun forpligte mig til at vaske for min. 399,- pr. måned.

TDC har også et tilbud, hvis jeg ikke vasker helt så meget. Så koster vaskemaskinen godtnok 899,- og jeg må nøjes med at vaske frit i 5 dage.
Der er også et TDC FriVaskMax og TDC FritidsVask til folk der vasker meget eller mest mellem klokken 20.00 og 05.00. Men det er vist ikke lige helt mig.

Det er jo tilbud man ikke lige helt kan sige nej til. Hvis altså ikke lige det var fordi, Telenor har den nøjagtigt samme vaskemaskine til kun 99,- kroner.

Tænk engang , her er der gratis finvask hele måneden. Kulørtvask koster 29,- kroner pr. gang. Og så er der en lille centrifugeringsafgift på 12,- kroner pr. påbegyndt vask. Der er også et Shaker-Tilbud med lige så meget centrifugering som du orker. Iøvrigt gælder tilbuddet kun, hvis du samtidigt køber 6 mdr’s forbrug af skyllemiddel.

Hmm.. det er lidt svært det her. Men heldigvis er sælgerne så fantastisk flinke. For de siger, at de vil finde lige præcist den vaskemaskine-løsning til mig som er allerbilligst for mig – så selskaberne kommer til at tjene så lidt som overhovedet muligt.

Hvis mobilselskaberne solgte hvidevarer!