Nyt læsestof

Så er jeg tilbage for en stund.

Har afholdt min 37. fødselsdag i København (Herlev) med en sand gaceregn i form af chokolade og startet ny virksomhed med en gammelkendt kollega, så nu bliver det nok så som så med ledige stunder 🙂

Krise? Krise siger du? Om jeg er blevet helt vanvittig og starter ny virksomhed her midt i at det hele er så surt? Nu skal vi heller ikke gøre det værre end det reelt er, og ikke pylre som alle de andre Nordjyder der har helt vildt ondt af sig selv, vel?

Nuvel, back to the issue at hand, som de siger i Cupertino. Min søster kastede lige en fødselsdagsgave i nakken af mig i form af den nye bog “Steve JobsManden bag Apple!”, så nu er der lige godnatlæsning til en aften eller to. Jeg skal nok vende tilbage med en anmeldelse, hvis det kunne interessere nogle.

Nyt læsestof