Skriveblokering?

Jeg fik en mail forleden, hvor jeg blev spurgt om jeg led af skriveblokering, siden bloggen var helt stille.

Dog ikke… har bare haft travlt med virksomheden, hente kunder ind, jobbet (det faste til dagligt), freelance-projekter, besvare mail fra denne blog og sønnikes atletik, så der har ikke rigtigt været overskud og “me-time” nok til at blogge.
Jeg vil dog forsøge at komme lidt igang igen, efter denne ret stille måned – måske vil der også dukke lidt goodies op fra hverdagen hos MEDIEagenterne, hvem ved?
Når jeg lige får dannet mig et overblik over de nyeste jailbreaks, vil disse også blive anmeldt her på siden, sammen med den lovede anmeldelse af “Steve Jobs – Manden bag Apple!” som blev færdiggjort tidligere på måneden.

Imens kan dem der ikke har været her før, kigge lidt rundt på bloggen og følge med i hvad dette er for en størrelse, og hvem “Frandsen” er.

Skriveblokering?