Hvid iPhone4 droppet?

Netop som vi gik og troede at dramaet var ovre, efter sidste uges melding om, at godtnok var den hvide iPhone4 udskudt (igen!), sættes der gang i nogle rygter igen som smider benzin på bålet.

Ifølge BGR og deres “insider-ninja”, har Apple absolut ingen planer om nogensinde at sende en hvid iPhone4 på gaden.

Planen skulle, ifølge rygterne, faktisk være at forsinke den hvide iPhone4 endnu en gang i foråret, hvilket så nærmest ville få os tættere på et iPhone5 release.

Our source hypothesizes another “delay” communicated around March leading us into an iPhone 5 release time-frame in June / July. Something interesting is that manufacturing sources our contact has are keeping quiet on the matter, not confirming that this was in fact a manufacturing issue at this point, but that there might be something else going on behind the scenes.
“…at noget foregår bag scenen”?!? Jo tak – det må siges… så som hvad? En iPhone4 på Verizon i USA, måske?

Jeg kan nu næppe forestille mig, at den hvide iPhone4 er så eftertragtet som det lader til. Personligt synes jeg ikke den er noget at skrive hjem om – men nu har jeg da skrevet om den på min blog 🙂

Hvid iPhone4 droppet?