Test OS X Lion af på en extern HDD før du opgraderer

OK, nu lavede jeg så lige en guide før om hvorledes du laver en fysisk backup af OS X Lion, men men men… skal man nu også tæske derudaf og bare opgradere?

Personligt racede jeg jo bare afsted og installerede Lion, indtil jeg til min skræk og rædsel opdagede at Front Row ikke længere var til stede, og flere af de programmer jeg bruger dagligt ikke var klar til Lion… WTF???

Det var lidt en streg i regningen, som lige kostede en nedgradering, for jeg kunne jo ikke lige leve uden Front Row, når nu hele mediecenter-setupet er lavet omkring Front Row, og børnene er vant til at bruge det (hvis du gerne vil have både Lion og Front Row, kan du læse andetsteds her på siden hvorledes du gør).

Men… man KUNNE jo også teste det af på en ekstern HDD, før man går amok?

James Bruce har lavet en guide (på engelsk) om hvorledes du fixer dette – og den finder du her – god fornøjelse.

Test OS X Lion af på en extern HDD før du opgraderer