iPad overlever fald fra 30km højde…

iPad2 30km over jordens overflade... hvad tror I selv det næste der sker er?

Ved hjælp af en vejrballon, sendte G-Form en iPad2 over 30km op i stratosfæren.

Man spændte et GoPro-kamera fast på iPad’en, for at filme hele processen.
Du følger iPad’ens færd fra den bliver sendt afsted, til vejrballonen springer 30km oppe, og til ret hårde landing ude midt i… ingenting!

Hvad der nok er mest utroligt er, at ikke kun virker iPad’en bagefter – ikke engang skærmen er flækket?!? Det undrer mig til stadighed hvordan jeg snart er en af de få – jeg kender – som ikke har præsteret at smadre skærmen på NOGLE af mine iPhones, mens andre nærmest kun skal gå ned ad gaden før de har præsteret at smadre deres??? Hvem siger den slags mest om?

Jeg er ret overbevist om, at G-Form vinder prisen for mest hard core case til iPad – der er vist ikke mange der kan gøre dem det nummer efter…? Prisen er $45, og det er jo nærmest ingenting, hvis man kan kaste rundt med sin iPad, uden den ligner noget fætter Jeppe har haft med på cykel.

Se videoen nedenfor:

iPad overlever fald fra 30km højde…